رأفت: مهدوی کیا و جباری بازیکنان کلیدی ۲ تیم هستند

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " اخبار جدید پرسپولیس " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


رأفت: مهدوی کیا و جباری بازیکنان کلیدی ۲ تیم هستند

پرسپولیس در نیم فصل اول با مانوئل ژوزه اصلا شرایط خوبی نداشت و لیگ را با فراز و نشیب شروع کرد، مدیران باشگاه با توجه به شرایط نامطلوب تیم تصمیم گرفتند در نیم فصل دوم یحیی گل محمدی را بیاورند، یحیی در پرسپولیس و تیم ملی زحمت کشیده و در مربیگری هم با تیم های ایرانی نتیجه گرفته بود و تجربه خوبی داشت.

وی افزود: یحیی گل محمدی بازیکنان را به خوبی می شناخت و همین مسئله به او کمک می کرد به هر حال مدیران پرسپولیس به او اعتماد کردند و یحیی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند و پرسپولیس با او روند روبه رشدی داشت، امیدواریم گل محمدی با پرسپولیس در دربی هم همین روند را ادامه دهد.

وی در مورد مصدومیت علی کریمی گفت: علی کریمی بازیکن بزرگی است و کاپیتان پرسپولیس است که در حال حاضر مصدوم شده است اما بهترین بازیکنان دنیا هم مصدوم شده اند و فینال ها و دربی های مختلف را از دست داده اند.

مصدومیت در فوتبال هست و برای هر بازیکنی اتفاق می افتد، من هم از مصدومیت علی کریمی ناراحت شدم اما نباید زیاد به این مسئله دامن بزنند، به هر حال الان کریمی مصدوم شده و باید به فکر راهکار باشند و از کسی استفاده کنند که جای او را پر کند.

وی تصریح کرد: پرسپولیس بازیکنان زیاد و خوبی دارد که در سطح ملی هستند و می توانند جای علی کریمی را پرکنند، اتفاقی نیفتاده و قرار نیست اتفاقی هم بیفتد، این بازی هم ۳ امتیاز دارد و نباید مسئله را زیاد بزرگ کنند، درست است که رقیب پرسپولیس تیم بزرگی است اما مصدومیت برای کریمی اتفاق افتاده و نباید تمرکز بازیکنان و مربیان به هم بخورد و باید کار خودشان را در زمین انجام دهند چون پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و بچه های تیم لیاقتش را دارند و توانایی شکست دادن استقلال را دارند فقط باید جسور بازی کنند.

مهاجم سابق پرسپولیس اظهار داشت: استقلال در نیم فصل اول و در ۵-۴ بازی اول خوب کار نکرد و در شروع فصل خوب ظاهر نشد اما رفته رفته خوب کار کردند و توانستند از شرایط استفاده کنند و آرام آرام در جدول بالا بیایند و الان صدرنشین هستند، استقلال به خاطر اینکه صدر جدول را از دست ندهد می آید که بازی خوبی انجام دهد، استقلال الان شرایط بسیار خوبی دارد و بازیکنان و مربی خوبی هم دارند. قلعه نوعی را دوست دارم چون عالی کار کرده و یکی از بهترین مربیان ایران در حال حاضر است و امیدوارم بازی خوبی شود.

وی افزود: می گویند قلعه نوعی تجربه بالایی در دربی دارد اما یحیی گل محمدی اولین تجربه سرمربیگری اش در دربی است، تجربه بالا به قلعه نوعی خیلی می تواند کمک کند چون به عنوان بازیکن، کمک مربی و سرمربی در دربی حضور داشته است، یحیی اولین تجربه اش به عنوان سرمربی را در دربی پشت سر می گذارد و امیدوارم بتواند موفق باشد و دل هواداران را شاد کند، اگر ببرند یا ببازند هیچ اتفاقی نمی افتد چون فوتبال همین است و علی پروین همیشه به ما می گفت استقلال و پرسپولیس اگر فقط به همدیگر ببازند اشکالی ندارد اما باید تیم های دیگر را ببرند.

وی تصریح کرد: علی کریمی اگر در این بازی بود با پاس های طلایی اش می توانست مرد سرنوشت ساز پرسپولیس باشد، مهدی مهدوی کیا بازیکن باتجربه و بزرگتر تیم است و می تواند به پرسپولیس کمک کند اما در غیاب علی کریمی در دربی وظیفه محمد نوری خیلی سنگین است و همه نگاه ها به او است، به نظر من محمد نوری می تواند برگ برنده پرسپولیس باشد، کریم انصاری فر هم بازیکن خوب، پرانرژی و ملی پوش است و می تواند در این بازی خوب ظاهر شود اما مهدوی کیا به لحاظ شخصیتی و روحیه دادن به تیم می تواند خیلی به پرسپولیس کمک کند.

وی افزود:‌ از بازی های مجتبی جباری خیلی خوشم می آید و او می تواند بازیکن کلیدی استقلال در این دربی باشد، جباری بازیکن خلاقی است و پاس های بسیار خوبی می دهد و تیم را هر وقت می خواهد روبه جلو می برد و هر زمان لازم باشد بازی را آرام می کند.

وی در ادامه گفت: من برای این بازی کری نمی خوانم و آن زمان که بازی می کردم هم کری نمی خواندم اما وقتی اسم ما را می خواندند و به زمین می رفتیم با تمام وجودم بازی می کردم و تمام تلاشم را می کردم تا پرسپولیس موفق شود.

وی تصریح کرد: راز موفقیت در دربی آمادگی است و بازیکنان از همه لحاظ یعنی هم روحی و هم جسمی باید کاملا آماده باشند و تا لحظه ای که در زمین هستند باید تمام وظایف خودشان را به خوبی انجام بدهند و زحمت بکشند، تماشاگران ۵- ۴ ماه انتظار می کشند و صد هزار نفر به استادیوم می آیند تا این بازی را ببینند، حضور آنها به بازیکنان انرژی می دهد و خوب بازی کردن بازیکنان هم به هواداران انرژی می دهد.

مهاجم سابق پرسپولیس اظهار داشت: آقای فتح اله زاده در مورد دربی ۹ نفره حرف هایی را زده که افشین پیروانی هم در برنامه زنده تلویزیونی نکات بسیار خوبی را گفت و جوابش را داد، فتح اله زاده همشهری ما است و از دوستان خوب من است و به ایشان واقعا احترام می گذارم همانطور که به استقلال احترام می گذارم اما بعد از ۱۲ سال اینطور حرف زدن از استقلالی ها بعید بود، من خیلی ناراحت شدم چون من و دوستانم در آن بازی خیلی دویدیم و زحمت کشیدیم و کسی نمی تواند زحمات ما را منکر شود.

وی افزود:‌ آقایانی که می گویند در آن بازی به ما گفته بودند ۴ مدافع استقلال در خط دفاع بمانند چطور جواد زرینچه مدام پشت محوطه جریمه ما بود و توپ ها را ارسال می کرد. ستار همدانی و محمدرضا مهدوی هم مدام در زمین ما بودند و دیگر قرار بود چه کاری بکنند؟ از زمین و زمان داشتند حمله می کردند و ما هم دفاع می کردیم، حالا ۶ یا ۴ گل هم نه اما یک گل هم نتوانستند بزنند، اگر گل می زدند چه اتفاقی می افتاد؟ هیچی، ما هم فرصت داشتیم و می توانستیم گل بزنیم اما نشد.

وی در ادامه گفت: اینکه می گویند آقای فائقی به رختکن استقلال رفته هم چیز خاصی نبود چون ایشان معاون سازمان تربیت بدنی بود، الان هم استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش هستند و بزرگ تر دارند، همین الان هم مسئولان وزارت ورزش می آیند چون صاحب این تیم ها هستند مشخص است وقتی تنش به وجود می آید بزرگترها تلاش می کنند تا جو را آرام کنند اما نباید چنین حرف هایی بزنند چون در شأن و شخصیت استقلال نیست.

وی تصریح کرد: قبل از دربی ها به هیچ عنوان به ما توصیه نمی شد که ببریم یا ببازیم، فقط می گفتند یک مقدار آرام بازی کنید و مراقب همدیگر باشید چون بازی حساسیت خیلی بالایی داشت، هیچ توصیه ای نبود چون به بازیکن نمی شود چیزی گفت، سال ۷۸ استیلی سانتر کرد و من گل زدم، توصیه چه فایده ای داشت وقتی توپ می آید، یعنی نباید گل می زدم؟ وقتی موقعیت هست باید گل بزنم چون فوتبال یک ورزش حرفه ای است و گل، اخراج ، اخطار، مصدومیت و برد و باخت و مساوی جزئی از فوتبال است و تا حالا هیچ کسی چنین توصیه ای به ما نکرده است، حتی اگر به بازیکن توصیه شود هم نباید گوش کند چون بازیکن فقط باید به حرف مربی اش گوش کند و هر کاری که مربی بگوید را انجام دهد و اگر فرصت باشد و نزند به باشگاهش نامردی کرده است، فتح اله زاده شاید خواسته با این ترفند یک مقدار حاشیه و تنش ایجاد کند و شاید خواسته نمک بازی را زیاد کند اما منظور خاصی نداشته است.

رأفت در پایان گفت: بهترین و بدترین خاطره ام از دربی مربوط به بازی سال ۷۷ و فینال جام حذفی است، اولین دربی ام بود و پاس گل دادم که پیروانی با سر گل زد و عکس آن گل را بزرگ کرده همیشه می گوید یکی از بهترین گل های دوران فوتبالش است، بعد از بازی بدترین خاطره ام رقم خورد چون فینال را بردیم و قهرمان شدیم اما وقتی به خانه آمدم خبر فوت پدرم را شنیدم، میان ۱۰۰ هزار نفر بازی کردن شور و شوق و لذت خاصی دارد و همه دوست دارند در این بازی حاضر باشند، بازیکنان استقلال و پرسپولیس قدر این موقعیت را بدانند چون خیلی ها برای این دو تیم زحمت کشیده اند و جانشان را گذاشته اند به همین دلیل باید با تمام وجودشان در دربی بازی کنند تا مردم لذت ببرند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : mr.morteza

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:اخبار پرسپولیس, | ساعت : 12:52

آخرين مطالب ارسالي

حقیقی نیمکت نشینی را هم از دست داد!
محمد پنجعلی: نباید از شکست غمگین و از برد خوشحال شویم
آشتیانی: ایران نباید مغرور شود
کریمی در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد/ ۲ بازیکن پرسپولیس به تیم ملی رفتند
تبریک بازیکنان به گل‌محمدی؛ ریکاوری ملی‌پوشان/ حقیقی تمرین کرد
عادل کلاه‌کج به تمرینات پرسپولیس بازگشت
پرسپولیس برد/ ملی حفاری صدرنشین ماند
جهانبازی دیدار نفت – پرسپولیس را سوت می‌زند
تیم ملی فوتبال ایران ۶ فروردین به مصاف کویت می‌رود
تساوی پرسپولیس برابر فولاد در نیمه اول/ یک دیدار تماشایی
شعار هواداران پرسپولیس علیه سرپرست استقلال
حضور رویانیان در ورزشگاه آزادی/ تونل ورزشگاه آزادی ریزش کرد
رویانیان در اردوی پرسپولیس حضور یافت
نور محمدی: بازیهای خانگی مان را ببرم، سهمیه آسیا را می گیریم
بیانیه رویانیان علیه استقلالی ها
برنامه نود تا اطلاع ثانوی از سوی پرسپولیسی ها تحریم شد
پرسپولیس و نیلسون؛ ۳۶۶ دقیقه بدون گل خورده‎
چیذری: انگیزه کریمی خارق العاده است/ نباید درباره این بازیکن ریسک کرد
کریمی تمریناتش را با بدنساز پرسپولیس آغاز کرد/نگاه جادوگر به جام حذفی
معاون حقوقی پرسپولیس: تذکری از کمیته‌ انضباطی به ما نرسیده است
پرسپولیس دو روز تعطیل می‌شود/ نوری به فولاد رسید، ولادتکو خط خورد
چشمه سری: احتمال حضور محمد نوری برابر فولاد وجود دارد
کریم باقری در تمرین سرخپوشان / حقیقی تنها غایب تمرین
رادیو ورزش بازی رئال مادرید و بارسلونا را پخش می‌کند
حسینی: درباره صحنه پنالتی دربی کارشناسان قضاوت کنند
پرسولیسی‌ها با ۱۹ بازیکن به اردو رفتند/ محمدی خط خورد، نوری در لیست قرار گرفت
فولاد در چند هفته گذشته نتایج خوبی گرفته و ۱۴ هفته است که نباخته است. آن‌ها اعتماد به نفس خوبی دارند
شیرینی در واکنش به طنز خنده بازار: دیواری کوتاهتر از من پیدا نمی کنند
دیدار پرسپولیس و فولاد با یک دقیقه سکوت آغاز می‌شود
نورمحمدی: اگر استقلال را برده بودیم کری نمی‌خواندند/ مدعی اول جام حذفی هستیم

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

طنز
لینک سه جانبه
کریستیانو رونالدو
LOVE
دانلودیها
پژوهشگران هدف
عنوان لینک
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار جدید پرسپولیس و آدرس perspolisnws.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 51167
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->