آقایان پرسپولیس از جنس دل مردم است/اجازه نمیدهیم تاراجش کنید

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " اخبار جدید پرسپولیس " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


آقایان پرسپولیس از جنس دل مردم است/اجازه نمیدهیم تاراجش کنید

تمام این دربی هایی که مساوی میشود،دربی هایی که پرسپولیس  ۷، ۸ تا موقعیت ۱۰۰درصدگل داره، همین دربی هایی که توی آن مثل آب ِ خوردن پنالتی های پرسپولیس رو ندیده میگیرند و گل های سالم این تیم محبوب را  آفساید اعلام میکنند. همین دربی هایی که سرمربی استقلال بعد از بازی از خدا شاکره و از داور راضی و ممنون. همین دربی هایی که بعد از اتمام آن تماشاگران استقلال به اندازه یه بُرد خوشحالی میکنند. همین دربی هایی که گزارشگران تلویزیونی و..  به شدت دوست دارند  به مردم القا کنن که چون کیفیت تیم ها خیلی پایین بوده گل نداشته. این ها همان  دربی هایی هستن که پرسپولیس به حق برنده اش بوده است ولی با دستکاری مافیا نتیجه اش تبدیل به مساوی یا حتی به باخت تبدیل شده است.آخرین شاهکار مافیا نگرفتن سه پنالتی ۱۰۰% برای پرسپولیس در دو دربی گذشته بوده است.

در سال ۹۰ که پرسپولیس دچار درگیریهای مدیریتی و مشکلات حاشیه ای بود و بخاطر بی پولی نتوانسته بود در فصل نقل و انتقالات موفق عمل کند و از طرفی با محروم و مصدوم شدن چند نفر از بازیکنان اصلیی اش حتی برای آماده کردن یازده بازیکن برای انتخاب ترکیب، مافیا در رکوردی تاریخی در فاصله زمانی کمتر از ۵ ماه ۴ تا دربی برگزار کرد و بارها پرسپولیس ِ ضعیف شده رو به مصاف استقلال پر مهره فرستاده تا بهترین استفاده را از فرصت به دست اومده برای تحقیر پرسپولیس ِ بزرگ بکنه. اوج این شاهکار جایی بود که دربی جام حذفی با تغییر برنامه مافیا ۲ ماه جلو افتاد تا استقلال بعد از سالها پرسپولیس رو سه برصفر ببره و دل ِ مافیا خنک بشه. آخرش هم نتیجه مثبت تست دوپینگ بازیکنان استقلال در اون بازی برای همیشه مخفی موند تا نتیجه بازی سه بر صفر به نفع پرسپولیس برگردانده نشود.

هدف اصلی مافیا رقم زدن سرنوشت شاهین برای پرسپولیسه، یعنی نابودی و از بین بردن یک تیم مردمی با میلیونها طرفدار در سرتاسر کشور. ولی نابودی شاهین بصورت ضربتی انجام شد ولی مافیای فعلی از روش نابودی تدریجی برای پرسپولیس استفاده میکند، در فاز اول تبدیل کردن پرسپولیس به یک تیم معمولی، و بعد کم کم در فاز دوم اقدام به از بین بردن کامل این تیم.

پرسپولیس با ۲۱ قهرمانی در ایران و یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی و چند سومی در آسیا پرافتخارترین تیم فوتبال ایران محسوب میشود، به علاوه از چهل و اندی سال قبل، یعنی بعد از فروپاشی تیم شاهین توسط حکومت پهلوی، پرسپولیس به محبوب ترین تیم ایران تبدیل شد و در سالهای گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا بارها پرسپولیس رو پرطرفدارترین تیم آسیا معرفی کرده است.
اما محبوبیت پرسپولیس در تمام دوره ها باعث ناراحتی گروهی”سیاسی” بوده، در دهه های گذشته پرسپولیس همیشه مورد بی عدالتی و دشمنی قرار گرفته ولی باز بزرگ و دوست داشتنی باقی مانده است. با شروع لیگ حرفه ای در اوایل دهه ۸۰ حملات مافیا علیه پرسپولیس با برنامه های مشخص پیگیری شد تا قدم های قدرتمندانه ابرقدرت فوتبال ایران در دهه های ۵۰ – ۶۰ – ۷۰ رو ضعیف کنه و پرسپولیس رو به یک تیم معمولی تبدیل کنه، فاز اول شامل برنامه ها ی زیر هست :

۱- تضعیف پرسپولیس از طریق ایجاد مشکلات کلان: با ایجاد مشکل مالکیت (دعوای تربیت بدنی با حوزه هنری)- بی نظمی و جابجایی های مدیریتی در پرسپولیس- بکار گیری مدیران ناکارآمد (مثل خطیب، عباس انصاریفر و البته مصطفوی عضو قدیمی مافیا)- در اختیار نگذاشتن بودجه کافی برای پرسپولیس (که باعث ایجاد مشکلات حاشیه ای و اجبار به جذب بازیکنان درجه ۲ و ۳ و از دست دادن ستاره ها میشد، این در حالی بود که تیم هایی مثل سپاهان واستقلال و فولاد و ذوب آهن و مس و سایپا و پیکان با بودجه دولتی بریز و بپاش های آنچنانی میکردند )

۲- ایجاد اختلاف و دو دستگی در تیم : کنار گذاشتن علی پروین اسطوره پرسپولیس به روشی نا مناسب و ترغیب او برای تشکیل یک پرسپولیس دیگر( آذربایجان و سرخپوشان و استیل آذین)

۳ – ایجاد ثبات مدیریتی و امنیت مالی در تیم رقیب، یعنی تیم همیشه حکومتی، تاج ِ سابق واستقلال فعلی: در ۱۰ سال گذشته که پرسپولیس دچار مشکلات اقتصادی و حاشیه های داخل و خارج تیم بود، استقلال در اوج آرامش به سر میبرد، پرسپولیس در دهه ۵۰ با ۴ قهرمانی، در دهه ۶۰ با ۹ قهرمانی و دردهه ۷۰ با ۷ قهرمانی همیشه استقلال رو زیر سلطه خود داشت، اما استقلال در ۱۰ سال اخیر با حمایت های همه جانبه مافیا، خودش رو از زیر سلطه ۳۰ ساله پرسپولیس بیرون کشید و از لحاظ آماری به پرسپولیس نزدیک تر شد و فاصله خودش رو در دربی ها با اتکا به بودجه کلان و خرید بهترین بازیکنان لیگ و فراهم کردن همه امکانات بیشتر کرد. با تلاش های مافیا در این ۱۰ سال، نسبت طرفدارهای پرسپولیس و استقلال از ۸ به ۲ ، به ۶ به ۴ تغییر کرد.

۴- پروژه کم کردن طرفداران پرسپولیس در شهرستانها با عنوان مقابله با فوتبال دو قطبی: القا احساسات نژادپرستانه در شهرستانها برای حمایت مردم از تیم های شهرهاشون یکی از کارهای پشت پرده بود. اختصاص بودجه های دولتی هنگفت به تیم های شهرستانی مثل سپاهان، ذوب آهن، فولاد، تراکتور، مس، سایپا . . . . و ایجاد شرایط قهرمانی این تیم ها با خرید بازیکنای گران قیمت و حمایت داوران و عوامل پشت پرده باعث قهرمانی های سپاهان، فولاد، سایپا شد. قهرمان شدن هر تیمی به غیر از پرسپولیس بهترین نتیجه برای مافیا بود.

۵- هجمه همه جانبه علیه پرسپولیس: ۴،۵ روزنامه، ۳،۴ خبرگزاری و افرادی تاثیر گذار با برنامه های هفتگی در صداوسیما عوامل مافیای رسانه ای بصورت مداوم علیه پرسپولیس و مدیرعامل وسرپرست و بازیکنانش حاشیه سازی میکنند، این عوامل مافیا با جوسازی موفقیت های پرسپولیس رو کوچک می کنند، و مشکلاتش رو بزرگ می کنند و روزانه مشغول حاشیه سازی وتخریب پرسپولیس هستند. جریان خریدهای این فصل پرسپولیس جوری منعکس میشود که کل جامعه ورزشی و فرهنگی و سیاسی و . . . علیه پرسپولیس جبهه میگیرند انگار که یک فاجعه بزرگ انسانی اتفاق افتاده. و لقب پورشه سوارها و میلیاردر ها رو به بازیکنای پرسپولیس اهدا میکنند . این در حالیه که سال گذشته استقلال با خریدهاش تیمش رو کهکشانی بست ولی کسی نپرسید پولش از کجا آمده است امسال هم که فقط ۵ میلیارد برای بازیکنی که دوران اوجش تمام شده و در سن بالای ۳۰سالگی است خرج کردند اما کسی چیزی نگفت سپاهان هم که ۱۰ سال خیلی راحت و بی سر و صدا از جیب دولت میلیاردی هزینه می کند. ولی فقط هزینه کردن پرسپولیس مشکل دار و غیر منصفانه نشان شده. از طرفی با توجه به مدیریت قوی و مقتدرانه وغیرمنتظرانه رویانیان در پرسپولیس که موجب به خطر افتادن منافع و برنامه های مافیا شده، جو سازیهای عوامل مافیا علیه او با عنوان مدیران غیر ورزشی به راه میفته، و رویانیان رو مدیرسیاسی و غیر ورزشی وناکارامد معرفی میکنن، در صورتی که طی ۳۰ سال گذشته ۹۰% مدیران ورزشی ما افراد سیاسی و یا غیر ورزشی بودiه اند و کسی هم حرفی نزده. از طرف دیگر در مورد سرپرست پرسپولیس جوسازی می شود و پیشکسوتای ساده لوح پرسپولیس رو تحریک میکنن که جایگاه سرپرستی حق آن ها است.

مافیای فوتبال در عرض ۱۰ سال با تیمی که از سال ۴۷ تا سال ۸۲ هیچوقت در جایگاه کمتر از سوم قرار نگرفته بود کاری کردند که رتبه های ششم و هشتم و دوازدهم رو هم تجربه کرد. جایگاه تیمی رو که چند دهه ابر قدرت فوتبال ایران و سازنده اسطوره های فوتبال مملکت بوده را  به تیمی که تمام هویتش رو توی ۱۰ سال گذشته با پول درست کرده می فروشند. با پرطرفدارترین تیم ایران کاری کردن که نوجوونان تو این ۱۰ سال گذشته بیشتر جذب تیم سخیف رقیب بشن و اینطوری آمار طرفدارای یک تیم غیر مردمی رو بالا بردن. با تیمی که یه روزی باشگاههای معتبر دنیا با ستاره های معروف برای بازی ایران کاری کردند که طرفدارای تیمهای دسته سه ای مثل استقلال، وتیم دسته دویی مثل تراکتور که کلا هیچ مقام و افتخاری نداره هم واسه طرفدارهاش رجزخونی می کنند.

نگرفتن پنالتی و مردود اعلام کردن گلهای پرسپولیس در دربی، احکام انضباطی سنگین، تقلب در قرعه کشی، نا داوری، بی عدالتی در مسائل مختلف و . . . چیز های جدیدی نیستند، اتفاقات زشتی هستند که همیشه تو فوتبال ما اتفاق افتاده . چیزی که مهمه اهداف کثیف پشتِ این اتفاقاته که باید از اون آگاه بود.
هدف مقطعی مافیا در لیگ امسال یعنی لیگ ۹۱_۹۲ در کنار هدف اصلیش ( کاهش بزرگی و محبوبیت پرسپولیس) که در جریان هست (صرفا جهت اطلاع): ۱- قهرمانی استقلال در لیگ به مربیگری یکی از مافیاهای خصوصی فوتبال ۲- نتیجه نگرفتن پرسپولیس در لیگ و جام حذفی ۳- بازهم انجام بازی تغییر مدیریت پرسپولیس از طریق تخریب رویانیان در رسانه های مافیایی وفشار به او


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : mr.morteza

بازديـد : مرتـبهتاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:اخبار پرسپولیس, | ساعت : 18:51

آخرين مطالب ارسالي

حقیقی نیمکت نشینی را هم از دست داد!
محمد پنجعلی: نباید از شکست غمگین و از برد خوشحال شویم
آشتیانی: ایران نباید مغرور شود
کریمی در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد/ ۲ بازیکن پرسپولیس به تیم ملی رفتند
تبریک بازیکنان به گل‌محمدی؛ ریکاوری ملی‌پوشان/ حقیقی تمرین کرد
عادل کلاه‌کج به تمرینات پرسپولیس بازگشت
پرسپولیس برد/ ملی حفاری صدرنشین ماند
جهانبازی دیدار نفت – پرسپولیس را سوت می‌زند
تیم ملی فوتبال ایران ۶ فروردین به مصاف کویت می‌رود
تساوی پرسپولیس برابر فولاد در نیمه اول/ یک دیدار تماشایی
شعار هواداران پرسپولیس علیه سرپرست استقلال
حضور رویانیان در ورزشگاه آزادی/ تونل ورزشگاه آزادی ریزش کرد
رویانیان در اردوی پرسپولیس حضور یافت
نور محمدی: بازیهای خانگی مان را ببرم، سهمیه آسیا را می گیریم
بیانیه رویانیان علیه استقلالی ها
برنامه نود تا اطلاع ثانوی از سوی پرسپولیسی ها تحریم شد
پرسپولیس و نیلسون؛ ۳۶۶ دقیقه بدون گل خورده‎
چیذری: انگیزه کریمی خارق العاده است/ نباید درباره این بازیکن ریسک کرد
کریمی تمریناتش را با بدنساز پرسپولیس آغاز کرد/نگاه جادوگر به جام حذفی
معاون حقوقی پرسپولیس: تذکری از کمیته‌ انضباطی به ما نرسیده است
پرسپولیس دو روز تعطیل می‌شود/ نوری به فولاد رسید، ولادتکو خط خورد
چشمه سری: احتمال حضور محمد نوری برابر فولاد وجود دارد
کریم باقری در تمرین سرخپوشان / حقیقی تنها غایب تمرین
رادیو ورزش بازی رئال مادرید و بارسلونا را پخش می‌کند
حسینی: درباره صحنه پنالتی دربی کارشناسان قضاوت کنند
پرسولیسی‌ها با ۱۹ بازیکن به اردو رفتند/ محمدی خط خورد، نوری در لیست قرار گرفت
فولاد در چند هفته گذشته نتایج خوبی گرفته و ۱۴ هفته است که نباخته است. آن‌ها اعتماد به نفس خوبی دارند
شیرینی در واکنش به طنز خنده بازار: دیواری کوتاهتر از من پیدا نمی کنند
دیدار پرسپولیس و فولاد با یک دقیقه سکوت آغاز می‌شود
نورمحمدی: اگر استقلال را برده بودیم کری نمی‌خواندند/ مدعی اول جام حذفی هستیم

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

طنز
لینک سه جانبه
کریستیانو رونالدو
LOVE
دانلودیها
پژوهشگران هدف
عنوان لینک
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار جدید پرسپولیس و آدرس perspolisnws.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 140
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 253
بازدید کل : 51274
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->