اتفاقات پیرامون باره سی در تهران / تبلیغات، فوتبال سنتی و دیگر هیچ

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " اخبار جدید پرسپولیس " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


اتفاقات پیرامون باره سی در تهران / تبلیغات، فوتبال سنتی و دیگر هیچ

بدون تردید حضور نامداران فوتبال جهان در دربی تهران اعتبار بین المللی فوتبال ما را بالا می برد، فرانکو باره سی نام بزرگی در فوتبال دنیا محسوب می شود و حضور او در ورزشگاه آزادی باعث بالا رفتن اعتبار و عیار فوتبال کشورمان در سطح دنیا می شود، اصلاً مهم نیست که این اتفاق بزرگ توسط استقلال رقم خورده یا پرسپولیس بلکه نفس عمل مهم است. مهم این است که دیدار بزرگ و سنتی کشورمان با حضور بزرگان فوتبال جهان برگزار شود تا نگاه فوتبال دنیا به این رشته جذاب و پرطرفدار زیاد شود. دربی تهران ایستگاه ۷۶ خود را پشت سر گذاشت و همواره در یک فضای سنتی برگزار می شد و به ندرت شاهد حضور بزرگان دنیای توپ گرد در این دیدار خاص بودیم، همواره عادت کرده ایم که در جو دربی قرار بگیریم و به حواشی آن بپردازیم، غافل از اینکه دربی تهران به واسطه پتانسیل بسیار عظیمی که دارد، می تواند با شکوه تر از آنچه که بوده و هست برگزار شود تا نماد فوتبال ایرانی در دنیا باشد.

حضور فرانکو باره سی در ورزشگاه آزادی برای دیدن دربی ۷۶ تهران اتفاق فرخنده و مبارکی برای سرخابی های پایتخت و کل فوتبال ایران بود چرا که این بزرگان می توانند دریچه ورود ما به مرزهای فوتبال اروپا باشند تا بازیکنان ما یک بار دیگر در قاره سبز مطرح شده و شاهد رشد و پیشرفت فوتبال این مرز و بوم باشیم، امیدواریم در بازی های آینده استقلال و پرسپولیس هم شاهد حضور بزرگان فوتبال دنیا در استادیوم آزادی باشیم تا به این وسیله بتوانیم فوتبال ایرانی را به قاره سبز بیشتر بشناسانیم.

** کیفیت نازل

دربی ۷۶ همانطور که دیدید، به لحاظ فنی در سطح بسیار نازلی برگزار شد، استقلال و پرسپولیس در روزی که هواداران آن ها همچون همیشه سکوهای آزادی را به تسخیر خود درآورده بودند، فوتبال بی روح و سطح پایینی را برگزار کردند به طوری که در لحظاتی از بازی خواب برهواداران دو یتم غلبه کرده بود، نمایش ملال آور و خسته کننده سرخابی های پایتخت در ایستگاه ۷۶ آن چیزی نبود که انتظارات را برآورده کند چرا که هر دو تیم احتیاط را سرلوحه کار خود قرار داده بودند و هرگز ریسک نکردند. البته پرسپولیس در نیمه دوم تغییر رویه داد و برخلاف نیمه اول بازی مستقیم را از دستور کارش خارج کرد و روی به بازی ترکیبی آورد تا شاهد چند صحنه جالب و جذاب در این دیدار سنتی باشیم، اما در مجموع هیچ کسی از این دیدار خسته کننده و ملال آور راضی نبود.

دربی تهران همانطور که گفتیم پتانسیل بالایی دارد و با حضور امثال باره سی می تواند در سطح دنیا مطرح باشد، اما اگر قرار است بازی سنتی ایران فراتر از مرزهای کشورمان مطرح شود، باید به لحاظ فنی هم سطح آن ارتقا پیدا کند و دو تیم تلاش کنند تا فوتبال زیبایی را ارائه کنند تا هم تماشاگران و اهالی فوتبال لذت ببرند و هم میهمانان بزرگ خارجی که در استادیوم آزادی حاضر می شوند، نگاه ویژه ای به فوتبال ما داشته باشند. خیلی دوست داریم بدانیم که فرانکو باره سی در طول ۹۰ دقیقه ای که دربی ۷۶ را از نزدیک می دید، به چه چیزی فکر می کرد؟ آیا او از این بازی ساکن و پراحتیاط راضی بود؟ قطعاً جواب این سؤال منفی است چون وقتی که خودمان از این بازی کسل کننده و سطح پایین به لحاظ فنی راضی نیستیم، طبیعی است که باره سی هم راضی نباشد.

دربی تهران همواره تحت تأثیر جو موجود در استادیوم آزادی قرار گرفته و شاهد نمایش ضعیف و ملال آوری از دو یتم بوده ایم و کمتر اتفاق افتاده که بازی های این دو تیم بزرگ کشورمان به لحاظ فنی توقعات را برآورده کند، متأسفانه هیجان کاذب و حساسیت بیش از حد بازی اجازه نمی دهد تا بازیکنان احساسی ما توانایی های خودشان را نشان بدهند و به همین دلیل شاهد پاس های اشتباه زیاد و کیفیت فنی پایین در این نبرد همیشه حیثیتی هستیم.

استقلال و پرسپولیس باید تلاش کنند تا به این حساسیت و جو کاذب غلبه کنند تا مقابل میهمانان بزرگ خارجی که از نزدیک این دیدار را نگاه می کنند، آبروداری کنند و نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران باشند تا امثال فرانکو باره سی میل و رغبت بیشتری برای دیدن دربی تهران از خود نشان بدهند.

** تبلیغات یا استفاده بهینه

حضور فرانکو باره سی چه حاصلی برای باشگاه پرسپولیس داشت؟ پاسخ به این سؤال خیلی مهم است، به هر حال اسطوره باشگاه میلان ایتالیا با رایزنی و صرف هزینه وارد ایران شد و میهمان باشگاه پرسپولیس بود تا دربی تهران را از نزدیک ببیند، اما حضور این مرد بزرگ در ایران برای سرخپوشان تهرانی چه حاصلی داشت؟ اینکه فقط و فقط یک نام بزرگ به ایران سفر کند و تبلیغات پیرامون ان انجام شود،‌ کافی است یا مدیران پرسپولیس از این فرصت خوب باید استفاده بهینه می بردند؟

آیا باره سی تنها و تنها برای دیدن دربی به ایران آمده بود؟ آیا بهتر بود حداقل دو جلسه از تمرین پرسپولیس را از نزدیک می دید؟ و نظرات خود را به عنوان یک فوتبالیست بزرگ در اختیار یحیی گل محمدی و دستیارانش می گذاشت؟ اگر سرمربی جوان پرسپولیس از مشورت با یک فوتبالیست بین المللی سود برده باشد یک امتیاز مثبت برای مدیران پرسپولیس است و البته اگر سفر او به ایران تنها جنبه تبلیغاتی برای سرخپوشان پایتخت داشت و هیچ سودی عاید پرسپولیس نشد.

** تجربه ای برای آینده

حضور فرانکو باره سی اتفاق ویژه دربی ۷۶ بود،‌اما باید از این فرصت های خوب، استفاده لازم را ببریم، به هر حال این تجربیات باید در آینده به کارمان بیاید و از آن ها نهایت استفاده را ببریم تا در سایه مشورت با بزرگان فوتبال دنیا، راه و رسم گام برداشتن در مسیر حرفه ای را بیاموزیم تا در آینده شاهد تحول در فوتبال کشورمان باشیم.

دربی ۷۶ به هر حال تمام شد تا یک بازی کسل کننده و ملال آور شور و هیجان هواداران را به یأس و ناامیدی تبدیل کند، باید تلاش کنیم تا تجربیات گذشته چراغ راه آینده مان باشد و بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت فوتبال کشورمان باشیم.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : mr.morteza

بازديـد : مرتـبهتاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:اخبار پرسپولیس, | ساعت : 18:47

آخرين مطالب ارسالي

حقیقی نیمکت نشینی را هم از دست داد!
محمد پنجعلی: نباید از شکست غمگین و از برد خوشحال شویم
آشتیانی: ایران نباید مغرور شود
کریمی در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد/ ۲ بازیکن پرسپولیس به تیم ملی رفتند
تبریک بازیکنان به گل‌محمدی؛ ریکاوری ملی‌پوشان/ حقیقی تمرین کرد
عادل کلاه‌کج به تمرینات پرسپولیس بازگشت
پرسپولیس برد/ ملی حفاری صدرنشین ماند
جهانبازی دیدار نفت – پرسپولیس را سوت می‌زند
تیم ملی فوتبال ایران ۶ فروردین به مصاف کویت می‌رود
تساوی پرسپولیس برابر فولاد در نیمه اول/ یک دیدار تماشایی
شعار هواداران پرسپولیس علیه سرپرست استقلال
حضور رویانیان در ورزشگاه آزادی/ تونل ورزشگاه آزادی ریزش کرد
رویانیان در اردوی پرسپولیس حضور یافت
نور محمدی: بازیهای خانگی مان را ببرم، سهمیه آسیا را می گیریم
بیانیه رویانیان علیه استقلالی ها
برنامه نود تا اطلاع ثانوی از سوی پرسپولیسی ها تحریم شد
پرسپولیس و نیلسون؛ ۳۶۶ دقیقه بدون گل خورده‎
چیذری: انگیزه کریمی خارق العاده است/ نباید درباره این بازیکن ریسک کرد
کریمی تمریناتش را با بدنساز پرسپولیس آغاز کرد/نگاه جادوگر به جام حذفی
معاون حقوقی پرسپولیس: تذکری از کمیته‌ انضباطی به ما نرسیده است
پرسپولیس دو روز تعطیل می‌شود/ نوری به فولاد رسید، ولادتکو خط خورد
چشمه سری: احتمال حضور محمد نوری برابر فولاد وجود دارد
کریم باقری در تمرین سرخپوشان / حقیقی تنها غایب تمرین
رادیو ورزش بازی رئال مادرید و بارسلونا را پخش می‌کند
حسینی: درباره صحنه پنالتی دربی کارشناسان قضاوت کنند
پرسولیسی‌ها با ۱۹ بازیکن به اردو رفتند/ محمدی خط خورد، نوری در لیست قرار گرفت
فولاد در چند هفته گذشته نتایج خوبی گرفته و ۱۴ هفته است که نباخته است. آن‌ها اعتماد به نفس خوبی دارند
شیرینی در واکنش به طنز خنده بازار: دیواری کوتاهتر از من پیدا نمی کنند
دیدار پرسپولیس و فولاد با یک دقیقه سکوت آغاز می‌شود
نورمحمدی: اگر استقلال را برده بودیم کری نمی‌خواندند/ مدعی اول جام حذفی هستیم

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

طنز
لینک سه جانبه
کریستیانو رونالدو
LOVE
دانلودیها
پژوهشگران هدف
عنوان لینک
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار جدید پرسپولیس و آدرس perspolisnws.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 51169
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->