کاظمیان: از پرسپولیس گله‌ای ندارم/ دربی صفر بر صفر چنگی به دل نمی‌زند

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " اخبار جدید پرسپولیس " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


کاظمیان: از پرسپولیس گله‌ای ندارم/ دربی صفر بر صفر چنگی به دل نمی‌زند

در حالی که با پیروزی مقابل ذوب آهن می‌توانستید به صدر برسید به یک تساوی رضایت دادید. این بازی چطور بود؟

بازی عجیبی مقابل ذوب آهن انجام دادیم. در نیمه اول نمایش بسیار خوبی داشتیم اما در نیمه دوم این ذوب آهن بود که عملکرد بهتری داشت. فرهاد کاظمی مربی باهوشی است و با تغییر سیستمی که داد ذوب آهن توانست عملکرد بهتری را ارائه کند. دو امتیاز حساس را از دست دادیم اما همین که تیم دوم جدول هستیم و تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله داریم خیلی خوب است.

فارس: تراکتور سازی می‌تواند امسال به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد؟

تراکتور‌سازی تیم بزرگی است و شخصیت قهرمانی دارد به شخصه احساس خوبی دارم و فکر می‌کنم روزهای پرامیدی در انتظار ما باشد. سرنوشتمان در اختیار خودمان است و تلاشمان را می‌کنیم تا به مقام قهرمانی برسیم.

فارس: تراکتور‌سازی برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کند فکر می‌کنید فشردگی بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان باعث افت تراکتور‌سازی نخواهد شد؟

خوشبختانه در تیم ما بازیکنان بزرگی حضور دارند که تجربه بین‌المللی دارند. به اندازه کافی بازیکن در تیم داریم و امیدوارم در این ارتباط مشکلی پیش نیاید. به نظر من تراکتور‌سازی هجومی‌ترین تیم در لیگ ایران است تنها مشکل ما زمین ورزشگاه یادگار امام است که از کیفیت خوبی برخوردار نیست. مسئولین اگر توجه بیشتری کنند وضعیت ما بهتر هم خواهد شد چرا که کیفیت زمین مهم است.

فارس: از پیوستن به تراکتور‌سازی راضی هستید؟

خدا را شکر از شرایطی که دارم خیلی راضی هستم. در تراکتورسازی آرامش خوبی دارم و کم کم در این تیم جا می‌افتم. در بازی با مس کرمان ۳ اخطاره شدم و نتوانستم مقابل راه‌آهن به میدان بروم. در دو بازی دیگر به صورت یار جانشین وارد میدان شدم چرا که مربیان کمتر به تیم برنده دست می‌زنند. در این تیم پایم هم به گلزنی باز شده اما هنوز راضی نیستم و باید تلاش بیشتری انجام دهم تا جواب محبت مردم تبریز را بدهم.

فارس: دیدار مقابل صبای قم را چطور ارزیابی می‌کنی؟

بازی سختی مقابل صبای قم در پیش داریم. صبا در خانه همیشه تیمی خطرناک است اما اگر می‌خواهیم شرایطمان را حفظ کنیم باید برای کسب هر ۳ امتیاز به میدان برویم و امیدوارم در این دیدار نیز به پیروزی برسیم.

فارس: دربی تهران بسیار سرد دنبال شد. این مسابقه را چطور دیدی؟

نیمه اول را به صورت کامل دیدم که چندان بازی روند خوبی نداشت. حدود ۱۵ دقیقه از نیمه دوم را دیدم که نسبت به نیمه اول شرایط بهتری داشت. نتیجه دور رفت تکرار شد و در کل بازی‌ای که با نتیجه صفر _ صفر به پایان می‌رسد چنگی به دل نمی‌زند. پرسپولیس می توانست از این شرایط استفاده کند که این اتفاق نیفتاد.

فارس: عملکرد پرسپولیس را در هفته‌های اخیر چطور دیدی؟

من بازی‌های پرسپولیس را نگاه نمی‌کنم چرا که بازیکن تراکتور‌سازی هستم و تمام تمرکزم روی تیمی است که در عضویت آن هستم. اکثر بازی های ما هم زمان است و نتوانستم بازی های پرسپولیس را ببینم.

فارس: به نظر می‌رسد از دست پرسپولیسی‌ها ناراحت هستی؟

اصلا از پرسپولیس ناراحت نیستم، شرایط فوتبال همین است. خدا را شکر در تیمی بازی می‌کنم که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و مدعی قهرمانی لیگ برتر است. گله‌ای ندارم شرایط فوتبال همین است و خدا را شکر می‌کنم جواد کاظمیان با وجود اتفاق سختی که برایش می افتد باز هم به تیمی می‌پیوندد که در هر بازی ۷۰ هزار تماشاگر دارد و این برایم بسیار خوب است.

فارس: بهتر نبود با وجود اینکه سال ها در پرسپولیس بازی کرده‌ی در این مقطع تو را از تیم کنار نمی‌گذاشتند؟

۶ سال در پرسپولیس حضور داشتم و اگر بخواهم سفره دلم را باز و صحبت کنم خیلی حرف ها برای زدن دارم. به گذشته فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم به تیم تراکتور‌سازی است. حرف های زیادی دارم اما نمی‌خواهم نبش قبر کنم. فکر کردن به گذشته فایده ای ندارد چرا که در این موضوع چیزی که ارزش داشته باشد نیست بخواهم فکر و در مورد آن صحبت کنم. خوشحالم از اینکه به تراکتور‌سازی آمدم. بچه های این تیم من را به گرمی پذیرفته‌اند و کمک زیادی به من کردند. نباید به گذشته فکر کرد و تمام تمرکز را باید معطوف به آینده کرد.

فارس: صحبت پایانی.

خوشحالم که تراکتور‌سازی این روزها شرایط خوبی دارد. خدا را شکر مقابل ذوب آهن هواداران زیادی برای تشویق تیم به ورزشگاه آمدند و امیدوارم با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی این روند ادامه یابد. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در آسیا نتایج خوبی کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : mr.morteza

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:اخبار پرسپولیس, | ساعت : 20:38

آخرين مطالب ارسالي

حقیقی نیمکت نشینی را هم از دست داد!
محمد پنجعلی: نباید از شکست غمگین و از برد خوشحال شویم
آشتیانی: ایران نباید مغرور شود
کریمی در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد/ ۲ بازیکن پرسپولیس به تیم ملی رفتند
تبریک بازیکنان به گل‌محمدی؛ ریکاوری ملی‌پوشان/ حقیقی تمرین کرد
عادل کلاه‌کج به تمرینات پرسپولیس بازگشت
پرسپولیس برد/ ملی حفاری صدرنشین ماند
جهانبازی دیدار نفت – پرسپولیس را سوت می‌زند
تیم ملی فوتبال ایران ۶ فروردین به مصاف کویت می‌رود
تساوی پرسپولیس برابر فولاد در نیمه اول/ یک دیدار تماشایی
شعار هواداران پرسپولیس علیه سرپرست استقلال
حضور رویانیان در ورزشگاه آزادی/ تونل ورزشگاه آزادی ریزش کرد
رویانیان در اردوی پرسپولیس حضور یافت
نور محمدی: بازیهای خانگی مان را ببرم، سهمیه آسیا را می گیریم
بیانیه رویانیان علیه استقلالی ها
برنامه نود تا اطلاع ثانوی از سوی پرسپولیسی ها تحریم شد
پرسپولیس و نیلسون؛ ۳۶۶ دقیقه بدون گل خورده‎
چیذری: انگیزه کریمی خارق العاده است/ نباید درباره این بازیکن ریسک کرد
کریمی تمریناتش را با بدنساز پرسپولیس آغاز کرد/نگاه جادوگر به جام حذفی
معاون حقوقی پرسپولیس: تذکری از کمیته‌ انضباطی به ما نرسیده است
پرسپولیس دو روز تعطیل می‌شود/ نوری به فولاد رسید، ولادتکو خط خورد
چشمه سری: احتمال حضور محمد نوری برابر فولاد وجود دارد
کریم باقری در تمرین سرخپوشان / حقیقی تنها غایب تمرین
رادیو ورزش بازی رئال مادرید و بارسلونا را پخش می‌کند
حسینی: درباره صحنه پنالتی دربی کارشناسان قضاوت کنند
پرسولیسی‌ها با ۱۹ بازیکن به اردو رفتند/ محمدی خط خورد، نوری در لیست قرار گرفت
فولاد در چند هفته گذشته نتایج خوبی گرفته و ۱۴ هفته است که نباخته است. آن‌ها اعتماد به نفس خوبی دارند
شیرینی در واکنش به طنز خنده بازار: دیواری کوتاهتر از من پیدا نمی کنند
دیدار پرسپولیس و فولاد با یک دقیقه سکوت آغاز می‌شود
نورمحمدی: اگر استقلال را برده بودیم کری نمی‌خواندند/ مدعی اول جام حذفی هستیم

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

طنز
لینک سه جانبه
کریستیانو رونالدو
LOVE
دانلودیها
پژوهشگران هدف
عنوان لینک
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار جدید پرسپولیس و آدرس perspolisnws.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 210
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 214
بازدید ماه : 323
بازدید کل : 51344
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->